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Overseas Sales Marketing (US Customer Service Manager)

핵심 정보

경력
경력 3년 ↑
학력
대졸(4년제) 이상
근무형태
정규직
우대사항
급여
회사내규에 따름
직급/직책
대리, 과장 / 팀원
근무일시
주 5일(월~금) 오전 8시 30분~오후 5시 30분
근무지역
서울 금천구
최저임금계산에 대한 알림 하단에 명시된 급여, 근무 내용 등이 최저임금에 미달하는 경우 위 내용이 우선합니다. 본 채용정보는 2024년 1월 1일 부터는  2024년 최저임금을 준수 합니다.

본 채용정보는 마감되었습니다.

아사아블로이코리아 주식회사 아이레보에서 채용공고가 시작되면 이메일로 알려드립니다.

상세요강

[Application Guideline]

 

1. Entity : ASSA ABLOY KOREA LTD iRevo Korea

 

2. Team : Overseas Sales Marketing 

 

3. Position : US Customer Service Manager

 

4. RESPONSIBILITIES

    1) Quality issues communication with customers

    2) Delivery including order handling issues communication with customers

    3) Coordinating internal organization to find out solution of quality and delivery issues

    4) Improve customer service experience, create engaged customers and facilitate organic growth

    5) Take ownership of customers issues and follow problems through to resolution

    6) Set a clear mission and deploy strategies focused towards that mission

    7) Develop service procedures, policies and standards

    8) Keep accurate records and document customer service actions and discussions

    9) Analysis statistics and compile accurate reports

  10) Keep ahead of industry’s developments and apply best practices to areas of improvement

  11) Control resources and utilize assets to achieve qualitative and quantitative targets

  12) Adhere to and manage the approved budget

  13) Maintain an orderly workflow according to priorities

 

5. REQUIREMENT

   1) Proven working experience as a customer service manager or project(product) management working experience

   2) Experience in providing customer service support

   3) Excellent knowledge of management methods and techniques

   4) Proficiency in English

   5) Working knowledge of customer service formats & tools

   6) Awareness of industry’s latest technology trends and applications

   7) Ability to think strategically and to lead

   8) Strong client-facing and communication skills

   9) Advanced troubleshooting and multi-tasking skills

 10) Customer service orientation

복리후생

지원금/보험
건강검진, 의료비지원(본인), 직원대출제도, 각종 경조사 지원, 단체 상해보험, 체...
급여제도
인센티브제, 장기근속자 포상, 우수사원포상, 퇴직금, 직책수당, 4대 보험
선물
명절선물/귀향비, 생일선물/파티, 결혼기념일선물
교육/생활
창립일행사, 워크샵, 신규 입사자 교육(OJT), 자격증취득지원, 자기계발비 지원, 구...
근무 환경
휴게실, 수면실, 회의실, 카페테리아, 전용 사옥, 장애인 엘리베이터, 사원증, 자회...
조직문화
회식강요 안함, 야근강요 안함, 자유복장
출퇴근
주차장제공, 회사차량 있음
리프레시
연차, 여름휴가, 휴가비지원, 산전 후 휴가, 육아휴직, 보건휴가, 휴양시설 제공

근무지위치

(153-803) 서울 금천구 가산동 459-7 (주 서울 1호선 가산디지털단지역 6번 출구에서 800m 이내

지도 보기

접수기간 및 방법

마감되었습니다.

시작일
2017.06.22 14:00
마감일
2017.07.22 23:59

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대표자명*
신현욱
기업형태
대기업, 외국 법인기업, 주식회사
업종
전기·전자·제어
사원수*
160 명 (2019년 기준)
설립일*
1997년 10월 1일 (업력 28년차)
매출액*
1,473억원 (2019년 기준)
홈페이지
www.egateman.co.kr/
기업주소
서울 금천구 가산디지털1로 186 제이플라츠 10층 아사아블로이코리아
* 항목은 기업이 직접 기재하였으며, 본사/지점 등의 정보는 다르게 관리될 수 있습니다.
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