본문 바로가기

Regulatory Affair Specialist

핵심 정보

경력
신입·경력 2년 ↑
학력
대졸(4년제) 이상
근무형태
정규직
우대사항
급여
회사내규에 따름
근무요일
주 5일(월~금)
근무지역
서울 동작구
최저임금계산에 대한 알림 하단에 명시된 급여, 근무 내용 등이 최저임금에 미달하는 경우 위 내용이 우선합니다. 본 채용정보는 2024년 1월 1일 부터는  2024년 최저임금을 준수 합니다.

본 채용정보는 마감되었습니다.

바이엘코리아(주)에서 채용공고가 시작되면 이메일로 알려드립니다.

상세요강

​Regulatory Affair Specialist

bayer.jpg

바이엘은 독일 레버쿠젠에 본사를 두고 세계 150여 개국에 진출해 있는 다국적 제약 및 화학회사입니다. 바이엘은 “더 나은 삶을 위한 과학(Science For A Better Life)”이라는 기업이념을 실천하고 있으며 새로운 미래를 앞당기고 삶의 질을 향상시키는데 기여하고 있습니다.

1955년 작물보호사업을 시작으로 한국 시장에 첫발을 들여놓은 바이엘 코리아는 지난 60여년 동안 빠르게 성장하는 한국 경제의 동반자로서 제약사업 외에도 동물의약, 작물보호 및 종자, 폴리머 및 화학 사업 등 다양한 분야에서 한국 경제 발전에 기여하고 있습니다.

 

[지원기간] 2017-05-17 ~ 2017-05-31


[근무기간] ​정규직


[근무부서] ​Environmental Science in Crop Science


[업무내용]

1. [Regulatory Affairs- Product registration] Manage the product registration - Prepare dossier, Submit dossier, and Achieve Registration for New, Label extension, and Re-registration - and aligned with project timeline. Contact to RDA and KFDS for Registration & other related matters to ensure full compliance of local law & regulation. Monitor/Update related regulatory guidelines.


2. [Regulatory Affairs- Quality management by KFDS and RDA Requirement] Manage to fulfill the local KFDS requirement for product quality (incl. Quality test organizations) and quasi-drug warehouse via managing import product, Product Quality, and stock inspection to comply with Bayer and local regulation. Manage development of labelling for new and existing products in all segments to comply with Bayer and local regulation.


3. [Product & Portfolio Development] Coordinate to develop new products and portfolio introductions for customer needs and strategy fit. Coordinate project teams, and utilizes process optimization, project management and technology tools. Coordinate Developments of technical timelines for projects, incorporating tasks, dependencies, and costs into the overall project and pre-project plans.


4. [Portfolio, Trial & Project Management] Coordinate the product development trial with external parties (research center, association & university) to achieve business objectives within timeline. Report all the trial results, analyze and interpret trials data from all sources provides technical summaries to enhance registration & national sales efforts through the interim/annual review meeting.


5.  [Technical Support- Trial ] Coordinate the operation for external cooperators for demonstration trials (look & see, development trial, & demonstration trial). Plan and implement the ES Korea development and technical service programs in support of the all customer segments.


6. [Technical Support – Communication with Customer] Training technical of New/Amend Products for internals(Marketing and Sales) & externals(Business partners and individual end user) and provide Technical support to establish or enhance correct (re)positioning of product(s) for maximum market penetration and protection of market share for the customer market. Provide feedbacks on needs / issues of customers (Green and White) to ES.


7. [Sample Management] Manage samples for all trials such as Registration trials, Look & see trials and Demonstration trials and Quality test to comply with Bayer and local regulation.


8. [Stakeholder Engagement] Communicate external stakeholders such as regulatory authorities, leading universities, research centers & associations to ensure project timelines, trial results, and registration dossier will be accepted by RDA & KFDS and customers (Golf courses, PCOs and Partners) to ensure product reposition, Market Penetration / Protection for customer needs.



[자격요건]

• Bachelor degree with Pharmacy (including Pharmacist certification) and prefer 2 years relevant experience in regulatory affairs


• Ability to analyze technical data and understand fully the requirements of the regulatory authorities in Korea


• Proficiency with project management techniques and skilled in organizational matrix interactions.


• Technical expertise and extensive knowledge in all Environmental Science business areas.


• Thorough knowledge of competitive products, major commodities, their location and an ability to analyze how new products fit in the marketplace.


• Effective interpersonal skills for interfacing with other Bayer, university, regulatory department, association and customer personnel.


• Excellent communication skills, both oral and written, to communicate clearly his/her thoughts, ideas and direction.


[안내사항: 전형/제출서류/접수방법]


 전형방법

   - 1차 서류전형, 2차 면접전형

 제출서류

   - 국문/영문 이력서, 자기소개서 (각종 증빙서류는 면접전형 합격자에 한해 추후제출)
 지원방법

   - www.bayer.co.kr 로 접속하여 인재채용 – 채용공고 란에서 온라인 지원
     (국문이력 및 자기소개서는 온라인 지원시 작성, 영문 이력서는 워드파일로 작성하여 온라인 지원시 파일첨부)


[문의사항]


 전화: 02 - 829 - 6872

 주소: (156-010) 서울 동작구 신대방동 395-62 삼성보라매옴니타워



[기타 안내사항]

 - 면접은 서류전형 합격자에 한해 개별통지 합니다
 - 국가보훈대상자와 신체장애자는 관련서류 제출시 관계법에 따라 우대합니다
 - 남자는 병역필 또는 면제자로 해외출장에 결격사유가 없는 자를 모집합니다
 - 모든 서류는 반드시 MS Word로 작성하기 바랍니다.
 - 제출하신 서류는 일체 반환하지 않습니다.
 - 입사지원서 내용에 허위사실이 판명될 경우 입사가 취소될 수 있습니다.




복리후생

지원금/보험
건강검진, 각종 경조사 지원, 단체 상해보험, 자녀학자금
급여제도
퇴직연금, 인센티브제, 4대 보험
교육/생활
사내동호회 운영
근무 환경
카페테리아
출퇴근
통근버스 운행
리프레시
연차, 경조휴가제, 창립일휴무, 근로자의 날 휴무

근무지위치

(156-010) 서울 동작구 신대방동 395-62 삼성보라매옴니타워

지도 보기

접수기간 및 방법

마감되었습니다.

시작일
2017.05.17 14:00
마감일
2017.05.30 15:57

관심기업 설정 후 다음 채용시 지원해 보세요.

기업정보

대표자명*
이진아
기업형태
대기업, 1000대기업, 외국인 투자기업, ..
업종
의약품 도매업
설립일*
1989년 2월 17일 (업력 36년차)
매출액*
3,741억 4,583만원 (2019년 기준)
홈페이지
www.bayer.co.kr
기업주소
서울 영등포구 여의대로 108
* 항목은 기업이 직접 기재하였으며, 본사/지점 등의 정보는 다르게 관리될 수 있습니다.
기업정보 전체보기

이어보는 Ai매치 채용정보

사람인 인공지능 기술 기반으로 맞춤 공고를 추천해드리는 사람인의 채용정보제공 서비스입니다.