본문 바로가기
스위트비코리아

무역회사 사무직 사원

핵심 정보

경력
경력 2년 ↑
학력
대졸(4년제) 이상
근무형태
정규직 수습기간 3개월
우대사항
급여
면접 후 결정
직급/직책
사원 / 팀원
근무요일
주 5일(월~금)
근무지역
경기 안양시 동안구
최저임금계산에 대한 알림 하단에 명시된 급여, 근무 내용 등이 최저임금에 미달하는 경우 위 내용이 우선합니다. 본 채용정보는 2024년 1월 1일 부터는  2024년 최저임금을 준수 합니다.

본 채용정보는 마감되었습니다.

스위트비코리아에서 채용공고가 시작되면 이메일로 알려드립니다.

상세요강

Sweet Bee Korea:
Sweet Bee Korea is an importer and distributor of Premium food and beverages. We are constantly looking for new exciting products to bring into Korean market. We are a company with potential growth, stable job, and benefits. The office is located near Pyeongchon station on Line 4.

PRIMARY FUNCTION
------------------------
Responsible for general office work and manage online sales. Build new contacts and create sales to potential buyers; Marketing communications and Promotions. 

1. Administrative Work:
- Budget Management & Purchasing Process with all concerned parties
- Check quotations with Vendors and work procurement team
- Internal and external visitor support
- Daily administrative duties
- Expense report management
- Manage a wide diversity of tasks and interfere with different departments
- Support Financial closing (monthly, quarterly, yearly) & Taxation (VAT, Corporate Tax)
- Monthly / Yearly-Ending closing
- Support E Commerce online stores
- Supply Chain Management
- Warehouse Management
- Distribution Management
- Build and Maintain contacts with existed buyers
- Make new contacts with new buyers 

2. Manage Online Sales
- Identify new contacts and create new sales to potential buyers.
- Monitor online sales performance of individual account to ensure overall achievement of sales targets.
- Make a report weekly/monthly online sales.
- Set up and attend meetings with potential buyers.
- Provide strong customer partnerships and provide high level of sales service.

- Bachelor degree, preferably in Sales and Marketing
- Minimum 1 years’ relevant working experience in Sales/Marketing environment

- Photoshop skills are required

- Mobile, energetic and a team player
- Good presentation skills and strong in written and verbal communication
- Proficient in MS office and Excel


 커리어수준 : 사원
 급여사항 : 면접 후 협의
 고용형태 : 사원 정규직 (3개월 수습 후 정규직 채용심사)


 전형방법 :
1차 서류전형
2차 면접전형
 제출서류 :
국문/영문 이력서, 자기소개서 (각종 증빙서류는 서류전형합격자에 한해 추후제출)
 접수방법 :
온라인 지원: 온라인 지원하기
이메일: andydesman@hotmail.com 

 마감일 : 2017-05-12

 채용담당 : 인사담당자 (010-2243-2451 / andydesman@hotmail.com)

복리후생

급여제도
인센티브제, 4대 보험
선물
생일선물/파티
근무 환경
노트북
조직문화
회식강요 안함
리프레시
여름휴가

근무지위치

(431-060) 경기 안양시 동안구 관양동 1607번지 129호 서울 4호선 평촌역 1번 출구에서 200m 이내

지도 보기

접수기간 및 방법

마감되었습니다.

시작일
2017.04.12 09:00
마감일
2017.05.12 23:59

관심기업 설정 후 다음 채용시 지원해 보세요.

이어보는 Ai매치 채용정보

사람인 인공지능 기술 기반으로 맞춤 공고를 추천해드리는 사람인의 채용정보제공 서비스입니다.