본문 바로가기

Income Auditor (대리~과장급)

핵심 정보

경력
경력 5년 ↑
학력
학력무관
근무형태
정규직
급여
회사내규에 따름
근무요일
주 5일(월~금)
근무지역
제주 서귀포시
최저임금계산에 대한 알림 하단에 명시된 급여, 근무 내용 등이 최저임금에 미달하는 경우 위 내용이 우선합니다. 본 채용정보는 2024년 1월 1일 부터는  2024년 최저임금을 준수 합니다.

본 채용정보는 마감되었습니다.

람정제주개발(주)에서 채용공고가 시작되면 이메일로 알려드립니다.

상세요강

[회사 소개]
람정제주개발㈜는 란딩국제개발㈜의 자회사로 제주도의 서남쪽에 위치한제주신화월드 세계적인 관광명소가 복합리조트로 개발하고 있습니다.
제주신화월드는 지역 사회 이해 관계자들과 밀접하게 협력하여 개발과 보존의 균형을 맞추기 위한 노력을 계속하고 있습니다. 
제주도 서귀포시 안덕면 250 평방미터에 이르는 부지에 한화 2조원의 개발비를 투자하여 건설되는 제주신화월드는 국내는 물론 해외까지, 연령대의 방문객들에게 프리미엄급 여가와 다양한 엔터테인먼트를 제공하는 세계적 수준의 복합 휴양 리조트가 것입니다. 
테마파크, 워터파크, 호텔, 쇼핑가 빌라로 구성된 제주신화월드는 
2017
하반기에 1 오픈 예정이며, 전체시설은 2019년에 완공예정으로 순항 중입니다.


[Jeju Shinahwa World Highlights]
Theme park, offering more than 20 thrill and adventure rides and attractions in 7 different zones, themed after the worlds’ prominent myths and legends
Luxurious hotels with an aggregate of more than 2,000 rooms and villas.
Multi-purpose convention facilities, well-suited for hosting regional and international meetings, incentives, conventions and exhibitions (MICE)
Jeju’s largest Retail and F&B complex
Waterpark
K-Town Leisure and Entertainment Complex
Destination Spa
World-class Gaming Facilities
Luxurious Resort Condominiums and Villas

Homepage: http://www.shinhwaworld.com
Recruiting Page: http://shinhwaworld.saramin.co.kr
Facebook: https://www.facebook.com/jejushinhwaworld/
Instagram: https://www.instagram.com/jejushinhwaworld/


[
채용분야]
Income Auditor (대리~과장급)


[HR Talk]
저희 람정제주개발 Resort Finance팀에서 Income Auditor 채용합니다.

호텔, 리조트 등에서 관련경력 5 이상의 경력 Reporting 해야 하는 분이 외국인이기 때문에 영어활용에 있어 부담없는 분을 채용하고자 합니다.

 

The Income Audit Manager will ensure all revenue transactions (from hotel, retail and theme park operations) are accurately accounted for and for technical consistency and methods used to meet the resort standards and policies

To ensure that all employees in income audit is responsible, are fully trained in their duties and that the training plan is adhered to.

Work with front business units to focus on operational internal controls that mitigate risks and deals with system interface issues and account reconciliation

Effective communication with all relevant departments in all levels.

Conducts self in a professional manner at all times to reflect the high standard

 

Key Duties & responsibilities:

-to supervise and ensure timely and accurate completion of daily revenue report for management review

-Perform accounting function including journal entries preparation and posting to SAP done daily

-To ensure that all information & reports exported from PMS to Income Management system  are accurate

-Maintain a procedure necessary to verify the accuracy of all revenue and adjustment posting.

 

To review all complimentary rooms, statistics report, miscellaneous and adjustment voucher, managers check, rate discrepancy, balancing of all interface system and the accuracy of the managers Report.

-Assist in month-end closing & reconciliation, & produce management reports

-Prepare schedules for field audit on staff in cash handling positions to ensure compliance

-Maintain all accounting audit reports monthly for internal and external purpose

-Write and revised standard operating procedures for income audit department

- Fully participate in the training & development of all team member by delivering training as required

-Assists in the appraisal process & ensures all staff is set and is working towards achieving objectives.

-To continuously improve work carried out by the resort by sharing ideas and promoting team work

-Participate in ad hoc projects and assignments when required

 

 

 

Skills required:

Bachelor degree or above, major in Accounting/Finance

At least 4 years of experience in income audit in hotel, preferably in similar position in resorts environment and has some exposures to accounting 

Given the start-up nature of the role, the candidate should expect to be familiar with various systems such as Opera, and POS. Experience in SAP is an advantage

Must be able to thrive in a fast-paced environment,

Demonstrated ability to work within an interrelated organization and collaborate effectively with multiple business units

Strong computer skills including advanced Excel.

Good communications skills in English.

 

[
상세 직무기술서 지원방법]
채용담당자에게 e-mail 제출 (영문이력서 필수, 영문이력서 제출시 접수 불가)

(영문이력서 + 국문이력서 같이 접수해주시면 좋습니다.)

채용담당자에게 자유양식의 이력서를 메일로 제출 -> jaemin.seo@shinhwaworld.com
잡싸이트에 이력서 등록하지 마시고, 자유양식의 이력서를
채용담당자 메일로 제출해주세요. (Job Site 이력서 등록은 접수 불가)

Or 당사 채용page 이력서 접수


[
지원 유의사항]
채용절차의 공정화에 관한 법률 의거하여,
1)
자격증, 학위 증빙자료는 추후 요청 제출하게 됩니다.
2)
이력서에 주민등록번호, 가족사항 등의 개인정보를 기재하지 마시기 바랍니다.


[
채용 일정]
2017.06.19 ~
채용시 마감 (서류 제출 순으로 검토되며 빠르게 채용이 마감될 있습니다.)


[
채용 과정]
1
서류전형 2 채용팀 인터뷰 -> 3 실무자/임원/HR 인터뷰
(
상황에 따라 인터뷰 절차가 추가 변경될 있습니다.)


[
근무지]
제주 서귀포시 안덕면


[
인사담당자]
람정제주개발 채용팀 서재민 과장
jaemin.seo@shinhwaworld.com 
064-760-8921

 

 

 


복리후생

급여제도
4대 보험
교육/생활
구내식당(사원식당), 점심식사 제공, 음료제공(차, 커피)
리프레시
연차, 경조휴가제, 근로자의 날 휴무

근무지위치

(699-924) 제주 서귀포시 안덕면 녹차분재로 217

지도 보기

접수기간 및 방법

마감되었습니다.

시작일
2017.05.24 11:00
마감일
2017.08.22 00:20

관심기업 설정 후 다음 채용시 지원해 보세요.

대표자명
린촉추
기업형태
중소기업, 외국인 투자기업
업종
기타 부동산 개발 및 공급업
사원수
969 명 (2024년 기준)
설립일
2013년 9월 25일 (업력 12년차)
홈페이지
www.shinhwaworld.com/
기업주소
제주 서귀포시 안덕면 녹차분재로 217
기업정보 전체보기

이어보는 Ai매치 채용정보

사람인 인공지능 기술 기반으로 맞춤 공고를 추천해드리는 사람인의 채용정보제공 서비스입니다.